Bijna!

"Wie verre reizen doet, kan veel verhalen"
Matthias Claudius, Duits dichter 1740 - 1815

JA! Hoi!
Het ena-laatste 'normale' weekend gaat in en wat gieren er wisselende gevoelens door mijn lijf heen. Van heel erg veel zin, naar helemaal geen zin, heel erg zeker van mijn zaak en helemaal niet zo zeker van mijn zaak. Zin in het onzekere leven die het komende jaar me zal brengen, maar ook een beetje bang.
Kan ik alles vinden, is iedereen aardig, vinden ze mij wel aardig, zal ik hard kunnen werken, gaat het non-stop Engels me meevallen... Noem het maar op! Gelukkig ben ik er zelf bij. Ja, dat begin ik me nu wel te beseffen, het moment dat ik met mijn Osprey tasje de douane oversteek, ben ik geheel met mezelf. En natuurlijk nog een hele hoop andere reizigers (yes)
Een jaar vol nieuwe levenslessen, nieuwe verhalen, nieuwe culturen, nieuw klimaat, anders eten, heleboel nieuwe mensen, prachtige natuur, nieuwe families en bovenal heel veel avontuur.
Een jaar vallen en opstaan op andere aardbodem, een paar keer flink wat fouten maken, een keer heftig in de problemen komen, het allemaal niet meer zien zitten en een keer ruzie maken.
Maar bovenal een jaar, 365 dagen, vrijheid, vrij in te vullen tijd!
Ik ben een reuze bofkont!

Reacties

Reacties

Sandra Krijgsman

Hoi Marleen. Ik ga je volgen hoor! Veel plezier! X

fokje ybema

Veel plezier en goede reis x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active